رویکرد وزارت نفت به تولیدکنندگان داخلی، حمایتی و سازنده است

شرکت پتکو اعلام کرد: واگذاری پروژه‌ها به تولیدکنندگان داخلی با وجود ریسک‌های موجود، بیانگر نگاه مثبت و رویکرد سازنده متولیان وزارت نفت به سازندگان ایرانی است.

293 بازدید / پنجشنبه 13 آذر 1399 / دسته بندی : اخبار / منبع : www.shana.ir/news/310329/

به گزارش شانا به نقل از پتکو، این شرکت اعلام کرده است: وزارت نفت طی چند سال اخـیر با توجه به راهبرد عـمیق ساخت داخل، حـمایت‌های مناسبی از تولیدکنندگان داخلی کرده است.

بر اساس اعلام شرکت پتکو، این شـرکت در زمینه پمپ‌ها با کمک مـجریان طرح‌ها در وزارت نفت در گذشته و حال ۳ هزار پمپ نفتی، ۵۰۰ پکیج آتش‌نشانی و ۴۰۰ پمپ آبی بزرگ را طراحی، تولیـد و تحویل داده که از جمله پروژه‌های شاخص واگذار شده به این شرکت، کار در پروژه پالایشگاه نفت سـتاره خلـیج فارس و پروژه خط لوله نفتی گوره - جاسـک است.

شرکت پتکو واگذاری پروژه‌ها به شرکت‌های داخلی را بیانگر نگاه مثبت و رویکرد سازنده متولیان وزارت نفت نسبت به تولیدکنندگان داخـل برشمرده و یادآور شده است: سـیاست‌های حمایتی مـدیران ارشد وزارت نفت هـمواره کمک حال تولیدکنندگان داخلی بوده و واگذاری بعضی از پروژه‌های شاخص به تولیدکنـندگان داخلی با وجود ریسک‌های مربوطه همسو با هـمین سیاست حمایتی در وزارت نفت است.